Nie tańcz jak Ci zagrają – kilka słów o kampanii dance marketingowej

Poznański Park Naukowo-Technologiczny wraz z Fundacją Santander w ramach akcji „Haki na cyberataki” tworzą ogólnopolską, społeczno-artystyczną kampanię dance marketingową pt. „Nie tańcz jak ci zagrają”.
Główne cele projektu:
* promowanie wiedzy o bezpiecznym korzystaniu z Internetu,
* uświadamianie o zagrożeniach z jakimi można się spotkać w cyberprzestrzeni,
* forma sprzeciwu wobec cyberataków, oszustw i manipulacji w sieci.

Dwoiste hasło kampanii, które odnosi się do związku frazeologicznego „tańczyć (tak), jak ktoś zagra (gra) ; robić coś pod czyjeś dyktando; bezmyślnie wykonywać czyjeś polecenia; znajdować się pod czyimś przemożnym wpływem”, tyczy się także fizycznej czynności dowolnego tańca do danej muzyki, która została stworzona na potrzeby projektu.